Szolgáltatások
0
Kosár

Igen, a kosár oldalon válaszd az Online fizetés lehetőséget.

A SimplePay rendszerén keresztül lehetőséged van a bankkártyás fizetés mellett azonnali átutalással is rendezni rendelésed végösszegét. Ehhez kövesd a fizetőoldal utasításait.

 

Fontos, hogy az impresszumunkban található számlaszámra ne utalj, minden esetben a SimplePay által felkínált számlaszám lesz az, melyre megrendelésed végösszegét várjuk.

Segített ez a válasz?

A rendeléseket elég átvételkor kifizetni, de lehetőség van előre fizetésre is.

Előre fizetés online bankkártyával, vagy azonnali átutalással történhet a SimplePay rendszerén keresztül.

Interneten leadott rendelésekért utánvéttel a futárnál (készpénzzel vagy bankkártyával), vagy személyes átvétel esetén üzletünkben (készpénzzel vagy bankkártyával) kell fizetni.

Segített ez a válasz?

Rendelésed online, bankkártyával is kifizetheted.

A rendelés leadása előtt a Kosár oldalon a fizetési módok közül válaszd az online bankkártyás fizetés lehetőségét.

A fizetést az OTP SimplePay rendszere dolgozza fel.

A sikeres fizetés után kezdjük meg a rendelés feldolgozását.

Segített ez a válasz?

Bankkártyával üzletünkben, a futárnál és online felületünkön is fizethetsz.

Rendelés átvétel személyesen az üzletben, utólagos fizetéssel:

A rendelés átvételelkor üzletünkben bankkártyával is fizethetsz.

Rendelés átvétel kiszállítással, utólagos fizetéssel:

Minden futárunknál van bankkártya elfogadó terminál, így házhozszállítás esetén sem kell lemondani a bankkártyás fizetés lehetőségéről.

Online bankkártyás fizetés a rendelés leadása után:

Rendelésed bankkártyával is kifizetheted. A kosár oldalon válaszd az "Online bankkártyás fizetés" lehetőséget.

Segített ez a válasz?

2017 decemberétől a házhozszállítással kért csomagokba már nem teszünk papír alapú számlát. Számládat emailben küldjük. Online fizetés esetén a számlát rögtön a fizetés beérkezése után küldjük. Utánvéttel rendelt csomagokhoz a számlát a csomagfeladás napján küldjük.

Mit tegyek, ha nem kaptam számlát emailben?

- Ha regisztrált felhasználóként használtad weboldalunkat akkor a "Profil" menü "Megrendeléseim" menüpontjában megtalálod minden rendelésedhez tartozó számlát.

- Ha nem regisztrált ügyfélként rendeltél és nem kaptál számlát (pl. téves emailcím miatt) kérjük jelezd ügyfélszolgálatunknak.

Ha bármilyen egyéb probléma jelentkezett a számlázás során, kérjük emailben jelezd rendelésazonosítódra hivatkozva.

Segített ez a válasz?