Ebben az esetben kérjük a rendelésvisszaigazoló emailre válaszolva írd meg kérésed a pontos címmel ahova küldhetjük csomagod, és módosítjuk megrendelésed átvételi módját. Ha eredetileg személyes fizetést választottál, a futárdíjat hozzáadjuk megrendelésed végösszegéhez, ha előre fizetted, egyeztetünk, hogy utánvétként számoljuk el a csomagátvételkor, vagy inkább azt is előre, bankkártyával rendeznéd.
A csomagod felvételéről a futárszolgálat emailben és sms-ben is tájékoztat, melyben feltünteti a csomag számát, illetve egy linket amelyen keresztül beállíthatod a kézbesítés pontos idejét (3 órás intervallumon belül). A szállítási nap reggelén újabb sms-t küldenek, amelyben a futár telefonszáma is szerepel, így közvetlenül vele tudod pontosítani a kiszállítás részleteit.
Amennyiben GLS házhozszállítást választottál, akkor lehetőséged van módosítani a szállítási címen. Ha élnél ezzel, akkor várd meg, amíg megkapod a csomag feladásról szóló emailt a GLS-től. Abban az emailben található linken módosítható a kiszállítási cím.
Mit tudsz módosítani?
- Megadhatod a kiszállítás napját
- Új kézbesítési címet adhatsz meg
- GLS Csomagpontba kérheted a csomagod
- GLS csomagautomatába kérheted a csomagod
Kérjük, ha bármit módosítanál, azt NE felénk jelezd, mert a feladás után már nem tudjuk módosítani az adatokat.
Amennyiben GLS házhozszállítást választottál, kérjük a kosároldal "Megjegyzés" rovatában tüntesd fel a kérést. A futár telefonszámát a kiszállítás napjának reggelén sms-ben is elküldi a futárszolgálat, így Te is keresheted személyesen a futárt az időpont egyeztetésével kapcsolatban.
Amennyiben GLS házhozszállítást választottál, a futárszolgálat munkatársa először telefonon fog keresni, hogy egyeztessetek a kiszállítás időpontjáról. Ha telefonon nem vagy elérhető, a futár értesítőt hagy a csomag adatairól. Ilyenkor kérjük vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal, hogy egyeztetni tudjátok az újbóli kiszállítást. A kiszállítás idejének módosítását az értesítő emailben található linken keresztül is kezdeményezheted.
Amennyiben GLS házhozszállítást választottál, amint átvette tőlünk a futár a csomagodat, kapsz a futárszolgálattól egy emailt, melyben lesz egy link, amire kattintva módosíthatod a kiszállítás helyét és idejét. Tehát ha kaptál egy emailt, hogy csomagodat holnap szállítja a futár és mégsem holnap szeretnéd átvenni a rendelést, ne aggódj, a linken módosítani tudod az időpontot.
Amennyiben már átvétel előtt sérülést látsz a csomagon, NE VEDD ÁT!
Ilyen esetben mindenképpen meg kell kérni a futárt jegyzőkönyv felvételére, ugyanis csak ezzel lehet a futárszolgálat felé benyújtani a kárigényt.
Készíts néhány fényképet a csomagról, majd ezután kérjük velünk is vedd fel a kapcsolatot, hogy mihamarabb megoldást találhassunk a problémára.
Ahhoz, hogy a kárigényt az előírásoknak megfelelően be lehessen nyújtani, a következőket kell tenned, a kézbesítést követő 3 napon belül(!):
- Fotózd le
- a csomag külsejét és belsejét
- az egész terméket, ne csak a sérülést
- a termék elhelyezkedését a csomagoláson belül
- Küldd el nekünk
- a fotókat
- és a panaszt írásban
- Hagyd így
- fontos, hogy őrizd meg a termék és csomagolás (sérült) állapotát, mert ha fotók alapján nem lehet az ügyet elbírálni, akkor a futárszolgálat szakemberei kárszemlére beszállítják a csomagot telephelyükre.
- A vizsgálat eredményéről haladéktalanul értesítünk.
GLS házhozszállítás esetében az utánvét összege készpénzzel és bankkártyával is kiegyenlíthető. A csomagpontokon eltérhetnek a megengedett fizetési módok, de ezt a csomagpontválasztó ablakban jelezzük. GLS automatánál csak bankkártyával rendezhető a megrendelés végösszege.