Életre keltjük emlékeid!
0
Kosár
Kapcsolat

Szerződött partnereink a GLS és a Sameday futárszolgálat.

 

A különbség a partnereink által nyújtott szolgáltatásokban keresendő.

 

Mindkét futárszolgálatnál elérhető az online csomagkövetés az általunk a csomagfeladásról küldött emailben a csomagazonosítóra kattintva.

 

GLS futárszolgálattal történő megrendelés esetén a csomagfelvételkor kapsz egy emailt és sms-t a GLS-től a kiszállítás várható idejével. Ezen emailből egy linken keresztül módosíthatod a kiszállítás idejét és a címadatokat. A kézbesítés reggelén a GLS újból értesít sms-ben a kiszállítás várható idejéről, melyben megtalálható a futár telefonszáma is, vele pontosíthatod a kiszállítás időpontját. Csomagodról munkanapokon 7:00 és 20:00 között a GLS +36-29/886-700, vagy +36-20/890-0660-as telefonszámán érdeklődhetsz a csomagszám ismeretében.

 

Sameday futárszolgálat és Easybox automatába történő rendelés esetén ezekre nincs lehetőséged. Csomagodról az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címen, vagy hétfőtől péntekig 8:00 és 17:00 között a Sameday Ügyfélszolgálatánál a 06-1/374-3890-es telefonszámon érdeklődhetsz a csomagszám ismeretében.

Segített ez a válasz?

Megrendelésed átveheted személyesen Blaha Lujza téri üzletünkben, de kérheted házhozszállítással a GLS és a Sameday futárszolgálattal, valamint Easybox csomagautomatába is.

Partner futárszolgálataink a GLS és a Sameday futárszolgálat, melyek különböző feltételekkel és árakon szállítják ki megrendeléseid.

Segített ez a válasz?

GLS futárszolgálattal történő házhozszállítás esetén 1.790 Ft, míg Sameday házhozszállítással és Easybox csomagautomatába 990 Ft.

Segített ez a válasz?

Ebben az esetben kérjük a rendelésvisszaigazoló emailre válaszolva írd meg kérésed a pontos címmel ahova küldhetjük csomagod, és módosítjuk megrendelésed átvételi módját. Ha eredetileg személyes fizetést választottál, a futárdíjat hozzáadjuk megrendelésed végösszegéhez, ha előre fizetted, egyeztetünk, hogy utánvétként számoljuk el a csomagátvételkor, vagy inkább azt is előre, bankkártyával rendeznéd.

Segített ez a válasz?

Amennyiben GLS futárszolgálattal kérted a megrendelés szállítását, akkor a csomagod felvételéről a futárszolgálat emailben és sms-ben is tájékoztat, melyben feltünteti a csomag számát, illetve egy linket amelyen keresztül beállíthatod a kézbesítés pontos idejét (3 órás intervallmon belül). A szállítási nap reggelén újabb sms-t küldenek, amelyben a futár telefonszáma is szerepel, így közvetlenül tudod pontosítani a kiszállítás részleteit.

Sameday házhozszállítás és Easybox automatába történő megrendelés esetén nincs erre lehetőséged.

 

Segített ez a válasz?

Amennyiben GLS házhozszállítást választottál, akkor lehetőséged van módosítani a szállítási címen. Ha élnél ezzel, akkor várd meg, amíg megkapod a csomag feladásról szóló emailt a GLS-től. Abban az emailben található linken módosítható a kiszállítási cím.

 

Mit tudsz módosítani?

- Megadhatod a kiszállítás napját

- Új kézbesítési címet adhatsz meg

- GLS Csomagpontba kérheted a csomagod

- GLS csomagautomatába kérheted a csomagod

 

Kérjük, ha bármit módosítanál, azt NE felénk jelezd, mert a feladás után már nem tudjuk módosítani az adatokat.

 

Sameday házhozszállítás és Easybox automatába történő szállítás esetén nincs erre lehetőséged.

Segített ez a válasz?

Amennyiben GLS házhozszállítást választottál, kérjük a kosároldal "Megjegyzés" rovatában tüntesd fel a kérést. A futár telefonszámát a kiszállítás napjának reggelén sms-ben is elküldi a futárszolgálat, így Te is keresheted személyesen a futárt az időpont egyeztetésével kapcsolatban.

 

Sameday házhozszállítás és Easybox automatába történő szállítás esetén nincs erre lehetőséged.

Segített ez a válasz?

Amennyiben GLS házhozszállítást választottál, a futárszolgálat munkatársa először telefonon fog keresni, hogy egyeztessetek a kiszállítás időpontjáról. Ha telefonon nem vagy elérhető, a futár értesítőt hagy a csomag adatairól. Ilyenkor kérjük vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal, hogy egyeztetni tudjátok az újbóli kiszállítást. A kiszállítás idejének módosítását az értesítő emailben található linken keresztül is kezdeményezheted.

 

Ha Sameday házhozszállítást választottál, akkor a futárszolgálat munkatársa három alkalommal kísérli meg kézbesíteni csomagod, a harmadik sikertelen kísérlet után rendelésed visszakerül hozzánk.

Segített ez a válasz?

Amennyiben GLS házhozszállítást választottál, amint átvette tőlünk a futár a csomagodat, kapsz a futárszolgálattól egy emailt, melyben lesz egy link, amire kattintva módosíthatod a kiszállítás helyét és idejét. Tehát ha kaptál egy emailt, hogy csomagodat holnap szállítja a futár és mégsem holnap szeretnéd átvenni a rendelést, ne aggódj, a linken módosítani tudod az időpontot.

 

Sameday házhozszállítás és Easybox automatába történő szállítás esetén nincs erre lehetőséged.

Segített ez a válasz?

Vászonképeket a termék nagyfokú sérülékenysége miatt csak 60x80 cm-es méretig tudunk kiszállítani. Az ennél nagyobb vászonképeket csak személyes átvétellel lehet megrendelni. Easybox automatába nem szállítunk vászonképet.

Segített ez a válasz?

Amennyiben már átvétel előtt sérülést látsz a csomagon, NE VEDD ÁT!
Ilyen esetben mindnképpen meg kell kérni a futárt jegyzőkönyv felvételére, ugyanis csak ezzel lehet a futárszolgálat felé benyújtani a kárigényt.
Készíts néhány fényképet a csomagról, majd ezután kérjük velünk is vedd fel a kapcsolatot, hogy mihamarabb megoldást találhassunk a problémára.

Segített ez a válasz?

Ahhoz, hogy a kárigényt az előírásoknak megfelelően be lehessen nyújtani, a következőket kell tenned, a kézbesítést követő 3 napon belül(!):

  • Fotózd le
    • a csomag külsejét és belsejét
    • az egész terméket, ne csak a sérülést
    • a termék elhelyezkedését a csomagoláson belül
  • Küldd el nekünk
    • a fotókat
    • és a panaszt írásban
  • Hagyd így
    • fontos, hogy őrizd meg a termék és csomagolás (sérült) állapotát, mert ha fotók alapján nem lehet az ügyet elbírálni, akkor a futárszolgálat szakemberei kárszemlére beszállítják a csomagot telephelyükre.
  • A vizsgálat eredményéről haladéktalanul értesítünk. 

 

Segített ez a válasz?

A csomagot Te, vagy megbízottad is átveheti, aki az adott címen tartózkodik.

Segített ez a válasz?

GLS futárszolgálat esetében az utánvét összege készpénzzel és bankkártyával is kiegyenlíthető.

Sameday futárszolgálattal történő házhozszállítás esetén csak készpénzzel tudsz fizetni.

Easybox automatába történő kézbesítéskor csak bankkártyával rendezhető rendelésed végösszege.

Segített ez a válasz?

Ha címet pontosítanál, vagy egyéb instrukciót adnál a futárnak, az erre vonatkozó információkat a kosároldal "Megjegyzések és különleges kérések" rovatában kell feltüntetni.

Segített ez a válasz?

A futáros rendelések a termékek elkészülte után 1-2 munkanappal érkeznek. Termékeink elkészülési határidejeit feltüntettük a termékoldalainkon.

Segített ez a válasz?

Ahová a GLS szállít, oda el tudjuk küldeni a csomagot. Ilyen esetekben mindenképpen vedd fel velünk a kapcsolatot a rendelés leadása után a rendelésvisszaigazoló emailre válaszolva, ahol leírod a címzett nevét, pontos címét, email címét, telefonszámát. A külföldi csomagfeladás ára minden esetben magasabb, mint az itthonié. A különbözetről egy második számlát fogunk kiállítani. Külföldi szállítás csak előre fizetés mellett érhető el.

 

A nemzetközi kiszállítási díjakról ebből a táblázatból tájékozódhatsz:

https://www.csomag.hu/maganszemelyeknek/csomagfeladas/arak

Célországok ahova szállítunk (zárójelben a várható kiszállítás ideje munkanapban):

ZónákOrszágok (munkanap)
I. zóna Szlovákia (1), Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország (2)
II. zóna Lengyelország, Németország (2), Belgium, Hollandia, Luxemburg, Bulgária (3)
III. zóna Dánia, Franciaország, Olaszország (3), Egyesült Királyság (4), Írország (5)
IV. zóna Litvánia (3), Lettország (4), Spanyolország (4-6), Svédország (4-7), Észtország (5), Portugália, Finnország (5-7)

Az átfutási idő táblázatban szereplő adatok tájékoztató jellegűek és nem garantáltak. Az átfutási idő az elszállítást követő munkanaptól számítódik.

 

  • A következő célországokba szóló csomagok GLS CsomagPontokon keresztül nem fogadhatók el: Görögország, a jelenleg az Európai Unióhoz nem tartozó országok, valamennyi európai sziget, Vatikán, San Marino, Monaco, Ciprus, Málta.
  • Postafiók címre nem szállítunk.
  • Amennyiben a GLS által közzétett súlyt (belföldön max. 40 kg, Európai Unióba max 40 kg) és körméretet (max. 3 m = 2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság) meghaladó, valamint nem megfelelően csomagolt csomagot ad fel, a GLS fenntartja a jogot, a csomag mérlegelését követően (a rendszer a túlsúlyos és túlméretes csomagokat nem tudja kezelni) a feladónak történő visszaszállításra. Ebben az esetben a már megfizetett szállítási díj nem téríthető vissza.
  • Részletes feltételeket a GLS Általános Üzleti Feltételeiben találja.
  • A szállítási árak a csomag méretétől függnek. A méret meghatározásánál figyelembe kell venni, hogy a körméret (leghosszabb oldal + a két rövidebb oldal összegének kétszerese) nem haladhatja meg a 3 métert. (maximum magasság 60 cm, maximum szélesség 80 cm, maximum hosszúság 200 cm, max. súly 40 kg)
  • A szállítási idők tájékoztató jellegűek.
Segített ez a válasz?