
Ahhoz, hogy a kárigényt az előírásoknak megfelelően be lehessen nyújtani, a következőket kell tenned, a kézbesítést követő 3 napon belül(!):
- Fotózd le
- a csomag külsejét és belsejét
- az egész terméket, ne csak a sérülést
- a termék elhelyezkedését a csomagoláson belül
- Küld el nekünk
- a fotókat
- és a panaszt írásban
- Hagyd úgy
- fontos, hogy őrizd meg a termék és csomagolás (sérült) állapotát, mert ha fotók alapján nem lehet az ügyet elbírálni, akkor a GLS futárszolgálat szakemberei kárszemlére beszállítják a csomagot telephelyükre.
- A vizsgálat eredményéről e-mail-ben értesítést küldünk.
Rendelésed házhoz szállítással is kérheted. Partner futárszolgálatunk (GLS) az ország bármely pontjára kiszállítja a rendelést 1-2 munkanapon belül.
Az adott munkanapon 14 óráig összekészített rendeléseket még aznap át tudjuk adni a futárszolgálatnak, amit általában a következő munkanapon ki is szállítanak.
Az aktuális szállítási árakat ide kattintva éred el.
Az aktuális szállítási árakat ide kattintva éred el.
A rendelés elkészültéről emailben és sms-ben is tájékoztatunk, melyben feltüntetjük csomag számát, illetve egy linket amelyen keresztül beállíthatod a kézbesítés pontos idejét (3 órás intervallmon belül). A szállítási nap reggelén újabb sms-t küldünk amelyben a futár telefonszáma is szerepel, így közvetlenül tudod pontosítani a kiszállítás részleteit.
Ha módosítani szeretnél a kiszállítási címen, akkor várd meg, amíg megkapod a csomag feladásról szóló emailt a GLS-től. Abban az emailben található linken módosítható a kiszállítási cím.
Mit tudsz módosítani?
- Megadhatod a kiszállítás napját
- Új kézbesítési címet adhatsz meg
- GLS CsomagPont-ba kérheted a csomagod
- GLS automatába kérheted a csomagod
Kérjük, ha bármit módosítanál azt NE felénk jelezd, mert mi nem tudjuk a feladás után már módosítani az adatokat, hanem a fent leírtakat kövesd!
Jelenleg csak GLS csomagpontra tudunk szállítatni, melyet a kosár oldalon a szállítási módoknál tudsz kiválasztani.
A csomagpontok listája itt található:
https://gls-group.eu/HU/hu/eseti-szallitasok/gls-csomagpont
Az elkészült rendelésről szóló emailben található linken lehet majd a kívánt csomagpontot kiválasztani.
A futárszolgálat munkatársa először telefonon fog keresni, hogy egyeztessetek a kiszállítás időpontjáról. Ha telefonon nem vagy elérhető, a futár értesítőt hagy a csomag adatairól. Ilyenkor kérjük vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal, hogy egyeztetni tudjátok az újbóli kiszállítást. A kiszállítás idejének módosítását az értesítő emailben található linken keresztül is kezdeményezheted, illetve csomagpontra is kérheted a kiszállítást.
Amint elkészültünk a rendeléssel, emailben értesítünk. Az email tartalmazza a csomagszámot és a szállító partnerünk weboldalának linkjét. Erre kattintva beállítható a csomag kézbesítésének napja. Tehát, ha kaptál tőlünk levelet, hogy a csomagodat holnap szállítja a futár és mégsem holnap szeretnéd átvenni a rendelést, ne aggódj, a linken módosítani tudod az időpontot.
Amennyiben már átvétel előtt sérülést látsz a csomagon, NE VEDD ÁT!
Ilyen esetben mindnképpen meg kell kérni a futárt jegyzőkönyv felvételére, ugyanis csak ezzel lehet a GLS felé benyújtani a kárigényt.
A jegyzőkönyv felvételéhez a csomagszámot azonosítani kell, a csomag tartalmát igazoló okmányokat és a kártérítési igény bejelentőlapot be kell nyújtani a GLS Hungary felé.
A futáros rendelések általában a rendelés elkészülte után 1-2 nappal érkeznek. Amikor átadjuk a rendelést a futárszolgálatnak akkor emailben és SMS-ben is értesítünk. A kiszállítás időpontját innentől elektronikusan vagy telefonon is egyeztetni tudod a futárszolgálat munkatársával.
Amennyiben a szállítás időpontját meghatározott napra szeretnéd kérni, azt a feladásról szóló emailben található linken tudod beállítani.
A nemzetközi kiszállítási díjakról ebből a táblázatból tájékozódhatsz:
https://www.csomag.hu/maganszemelyeknek/csomagfeladas/arak
Célországok ahova szállítunk (zárójelben a várható kiszállítás ideje munkanapban):
Zónák | Országok (munkanap) |
---|---|
I. zóna | Szlovákia (1), Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország (2) |
II. zóna | Lengyelország, Németország (2), Belgium, Hollandia, Luxemburg, Bulgária (3) |
III. zóna | Dánia, Franciaország, Olaszország (3), Egyesült Királyság (4), Írország (5) |
IV. zóna | Litvánia (3), Lettország (4), Spanyolország (4-6), Svédország (4-7), Észtország (5), Portugália, Finnország (5-7) |
Az átfutási idő táblázatban szereplő adatok tájékoztató jellegűek és nem garantáltak. Az átfutási idő az elszállítást követő munkanaptól számítódik.
- A következő célországokba szóló csomagok GLS CsomagPontokon keresztül nem fogadhatók el: Görögország, a jelenleg az Európai Unióhoz nem tartozó országok, valamennyi európai sziget, Vatikán, San Marino, Monaco, Ciprus, Málta.
- Postafiók címre nem szállítunk.
- Amennyiben a GLS által közzétett súlyt (belföldön max. 40 kg, Európai Unióba max 40 kg) és körméretet (max. 3 m = 2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság) meghaladó, valamint nem megfelelően csomagolt csomagot ad fel, a GLS fenntartja a jogot, a csomag mérlegelését követően (a rendszer a túlsúlyos és túlméretes csomagokat nem tudja kezelni) a feladónak történő visszaszállításra. Ebben az esetben a már megfizetett szállítási díj nem téríthető vissza.
- Részletes feltételeket a GLS Általános Üzleti Feltételeiben találja.
- A szállítási árak a csomag méretétől függnek. A méret meghatározásánál figyelembe kell venni, hogy a körméret (leghosszabb oldal + a két rövidebb oldal összegének kétszerese) nem haladhatja meg a 3 métert. (maximum magasság 60 cm, maximum szélesség 80 cm, maximum hosszúság 200 cm, max. súly 40 kg)
- A szállítási idők tájékoztató jellegűek.