Szolgáltatások
0
Kosár

Azt javasoljuk, hogy regisztráció és bejelentkezés után kezdd el a rendelési folyamatokat. Ilyenkor rendelőfelületeink minden módosítást elmentenek, így legközelebb onnan folytatható a munka, ahol abbahagytad.

Segített ez a válasz?

Weboldalunkon a "Belépés" gombra kattintással lenyíló ablakban a "Még nincs fiókom, REGISZTRÁLOK" lehetőségre kell kattintani. Itt egy egyszerű űrlapot kitöltve már kész is felhasználói fiókod. A sikeres regisztrációról emailben tájékoztatunk. Kérjük minden esetben valós adatokat adj meg, mert egy későbbi rendelés esetén ezeken az elérhetőségeken vesszük fel Veled a kapcsolatot.

Segített ez a válasz?

A regisztráció nem kötelező, de rendkívül hasznos, hiszen nagyon sok időt takarítasz meg azzal, ha regisztrálsz. Például elérheted korábbi rendeléseid adatait, számláid, valamint megkezdett fotókönyv és fotónaptár projektjeidet is folytathatod onnan, ahol abbahagytad. De az adataid bepötyögésével sem szükséges bajlódnod a Kosár oldalon.

Segített ez a válasz?

A profilodban találod felhasználói adataid, nyomon követheted korábbi rendeléseid, valamint elérheted be nem fejezett termékrendeléseid.

Segített ez a válasz?

A "Belépés" gombra kattintás után felugró ablakban kattints az "Jelszóemlékeztető" gombra. Rendszerünk elküldi regisztrált emailcímedre bejelentkezési adataid, melyeket belépés után módosíthatsz.

Segített ez a válasz?

Feltötltött fényképeidből egyszerre többféle terméket is rendelhetsz. Szerkeszd meg a termékeket a rendelőfelületeken, majd tedd őket kosárba. A kosárba tétel után a "Tovább vásárolok" gombbal visszamehetsz egyéb rendelőfelületekre és újabb termékeket szerkeszthetsz és tehetsz a kosárba.

Lehetőség van arra is, hogy fényképes terméket (pl. fotókönyv) és kész terméket (pl.: képkeret) egyszerre tegyél a kosárba és rendeld meg azokat.

Segített ez a válasz?

Rendelésed állapotát nyomon követheted a "Profil" menü "Megrendeléseim" menüpontjában, vagy a rendelésvisszaigazoló email "Rendeléskövetés" gombjára kattintva. Rendelésed elkészültéről minden esetben értesítünk megadott elérhetőségeiden.

Segített ez a válasz?

A készletinformációt mindig az adott termék adatlapján láthatod.

A választott termék oldalán az "Átvehető az üzletben" sorban a rendelkezésre álló darabszámot látod, ami az aktuális pillanat készletszintjét mutatja.
"Nincs készleten" jelenik meg, ha éppen elfogyott, de pár napon belül újra be tudjuk szerezni. Ilyenkor nem tudod megrendelni az adott terméket, csak ha majd újra elérhető lesz.

A termékekből maximum annyi rendelhető, amennyi készleten van. Országosan nehezen elérhető termékek esetében (pl. színes filmek) azonban korlátozzuk az egyszerre megvásárolható mennyiségeket. Webáruházunk és üzletünk közös készletből dolgozik, ezért előfordulhat hogy a webshopban megrendelt termék időközben lekerül készletről (leveszik a polcról), ilyenkor ezt nem tudjuk teljesíteni, de ilyen (rendkívül ritka) esetben felvesszük Veled a kapcsolatot telefonon vagy emailben, hogy egyeztessük a további részleteket. 

Az épp készleten nem levő termékek beszerzési ideje változó, lehet hogy a következő munkanapon már érkezik is, de lehet akár 1-2 hét is mire újra elérhető lesz (általában országos hiány esetén tart csak hetekig a beszerzés).

 

Segített ez a válasz?

Fényképes termék megrendelése esetén a rendelés leadása után nincs lehetőség a lemondásra, mert a termék teljesen egyedi, a Te megrendelésedre készül és a gyártás esetenként a rendelés leadása után azonnal elkezdődik. Ha tévesen adtál le megrendelést, kérjük telefonon mihamarabb jelezd.

Kész termék rendelése esetén (pl.: fotófilm, képkeret, stb. ) a jogszabályban meghatározott feltételek szerint van lehetőség lemondásra illetve elállásra.

Segített ez a válasz?