
Egyelőre sajnos nem.
Fizetési partnerünk az OTP SimplePay. Banki tranzakciós problémák miatt egyelőre szüneteltetik az átutalásos fizetést, de amint javítják a problémát, azonnal elérhetővé válik ez a lehetőség is.
Fontos, hogy az impresszumunkban található számlaszámra ne utalj, minden esetben a SimplePay által felkínált számlaszám lesz az, melyre megrendelésed végösszegét várjuk.
A rendeléseket elég átvételkor kifizetni, de lehetőség van előre fizetésre is.
Előre fizetés online bankkártyával, vagy azonnali átutalással történhet a SimplePay rendszerén keresztül.
Interneten leadott rendelésekért utánvéttel a futárnál (készpénzzel vagy bankkártyával), vagy személyes átvétel esetén üzletünkben (készpénzzel vagy bankkártyával) kell fizetni.
Rendelésed online, bankkártyával is kifizetheted.
A rendelés leadása előtt a Kosár oldalon a fizetési módok közül válaszd az online bankkártyás fizetés lehetőségét.
A fizetést az OTP SimplePay rendszere dolgozza fel.
A sikeres fizetés után kezdjük meg a rendelés feldolgozását.
Bankkártyával üzletünkben, a futárnál és online felületünkön is fizethetsz.
Rendelés átvétel személyesen az üzletben, utólagos fizetéssel:
A rendelés átvételelkor üzletünkben bankkártyával is fizethetsz.
Rendelés átvétel kiszállítással, utólagos fizetéssel:
Minden futárunknál van bankkártya elfogadó terminál, így házhozszállítás esetén sem kell lemondani a bankkártyás fizetés lehetőségéről.
Online bankkártyás fizetés a rendelés leadása után:
Rendelésed bankkártyával is kifizetheted. A kosár oldalon válaszd az "Online bankkártyás fizetés" lehetőséget.
2017 decemberétől a házhozszállítással kért csomagokba már nem teszünk papír alapú számlát. Számládat emailben küldjük. Online fizetés esetén a számlát rögtön a fizetés beérkezése után küldjük. Utánvéttel rendelt csomagokhoz a számlát a csomagfeladás napján küldjük.
Mit tegyek, ha nem kaptam számlát emailben?
- Ha regisztrált felhasználóként használtad weboldalunkat akkor a "Profil" menü "Megrendeléseim" menüpontjában megtalálod minden rendelésedhez tartozó számlát.
- Ha nem regisztrált ügyfélként rendeltél és nem kaptál számlát (pl. téves emailcím miatt) kérjük jelezd ügyfélszolgálatunknak.
Ha bármilyen egyéb probléma jelentkezett a számlázás során, kérjük emailben jelezd rendelésazonosítódra hivatkozva.