0
Cart

Megrendelésed átveheted személyesen Blaha Lujza téri üzletünkben, de kérheted házhozszállítással, és csomagpontra vagy csomagautomatába a GLS futárszolgálattal.

Was this helpful?

Ebben az esetben kérjük a rendelésvisszaigazoló emailre válaszolva írd meg kérésed a pontos címmel ahova küldhetjük csomagod, és módosítjuk megrendelésed átvételi módját. Ha eredetileg személyes fizetést választottál, a futárdíjat hozzáadjuk megrendelésed végösszegéhez, ha előre fizetted, egyeztetünk, hogy utánvétként számoljuk el a csomagátvételkor, vagy inkább azt is előre, bankkártyával rendeznéd.

Was this helpful?

A csomagod felvételéről a futárszolgálat emailben és sms-ben is tájékoztat, melyben feltünteti a csomag számát, illetve egy linket amelyen keresztül beállíthatod a kézbesítés pontos idejét (3 órás intervallumon belül). A szállítási nap reggelén újabb sms-t küldenek, amelyben a futár telefonszáma is szerepel, így közvetlenül vele tudod pontosítani a kiszállítás részleteit.

 

Was this helpful?

Amennyiben GLS házhozszállítást választottál, akkor lehetőséged van módosítani a szállítási címen. Ha élnél ezzel, akkor várd meg, amíg megkapod a csomag feladásról szóló emailt a GLS-től. Abban az emailben található linken módosítható a kiszállítási cím.

 

Mit tudsz módosítani?

- Megadhatod a kiszállítás napját

- Új kézbesítési címet adhatsz meg

- GLS Csomagpontba kérheted a csomagod

- GLS csomagautomatába kérheted a csomagod

 

Kérjük, ha bármit módosítanál, azt NE felénk jelezd, mert a feladás után már nem tudjuk módosítani az adatokat.

Was this helpful?

Amennyiben GLS házhozszállítást választottál, kérjük a kosároldal "Megjegyzés" rovatában tüntesd fel a kérést. A futár telefonszámát a kiszállítás napjának reggelén sms-ben is elküldi a futárszolgálat, így Te is keresheted személyesen a futárt az időpont egyeztetésével kapcsolatban.

Was this helpful?

Amennyiben GLS házhozszállítást választottál, a futárszolgálat munkatársa először telefonon fog keresni, hogy egyeztessetek a kiszállítás időpontjáról. Ha telefonon nem vagy elérhető, a futár értesítőt hagy a csomag adatairól. Ilyenkor kérjük vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal, hogy egyeztetni tudjátok az újbóli kiszállítást. A kiszállítás idejének módosítását az értesítő emailben található linken keresztül is kezdeményezheted.

Was this helpful?

Amennyiben GLS házhozszállítást választottál, amint átvette tőlünk a futár a csomagodat, kapsz a futárszolgálattól egy emailt, melyben lesz egy link, amire kattintva módosíthatod a kiszállítás helyét és idejét. Tehát ha kaptál egy emailt, hogy csomagodat holnap szállítja a futár és mégsem holnap szeretnéd átvenni a rendelést, ne aggódj, a linken módosítani tudod az időpontot.

Was this helpful?

Vászonképeket a termék nagyfokú sérülékenysége miatt csak 60x80 cm-es méretig tudunk házhozszállítani. Az ennél nagyobb vászonképeket csak személyes átvétellel lehet megrendelni. Csomagautomatába vászonképet nem szállítunk.

Was this helpful?

Amennyiben már átvétel előtt sérülést látsz a csomagon, NE VEDD ÁT!
Ilyen esetben mindenképpen meg kell kérni a futárt jegyzőkönyv felvételére, ugyanis csak ezzel lehet a futárszolgálat felé benyújtani a kárigényt.
Készíts néhány fényképet a csomagról, majd ezután kérjük velünk is vedd fel a kapcsolatot, hogy mihamarabb megoldást találhassunk a problémára.

Was this helpful?

Ahhoz, hogy a kárigényt az előírásoknak megfelelően be lehessen nyújtani, a következőket kell tenned, a kézbesítést követő 3 napon belül(!):

  • Fotózd le
    • a csomag külsejét és belsejét
    • az egész terméket, ne csak a sérülést
    • a termék elhelyezkedését a csomagoláson belül
  • Küldd el nekünk
    • a fotókat
    • és a panaszt írásban
  • Hagyd így
    • fontos, hogy őrizd meg a termék és csomagolás (sérült) állapotát, mert ha fotók alapján nem lehet az ügyet elbírálni, akkor a futárszolgálat szakemberei kárszemlére beszállítják a csomagot telephelyükre.
  • A vizsgálat eredményéről haladéktalanul értesítünk. 

 

Was this helpful?

A csomagot Te, vagy megbízottad is átveheti, aki az adott címen tartózkodik.

Was this helpful?

GLS házhozszállítás esetében az utánvét összege készpénzzel és bankkártyával is kiegyenlíthető. A csomagpontokon eltérhetnek a megengedett fizetési módok, de ezt a csomagpontválasztó ablakban jelezzük. GLS automatánál csak bankkártyával rendezhető a megrendelés végösszege.

 

Was this helpful?

Ha címet pontosítanál, vagy egyéb instrukciót adnál a futárnak, az erre vonatkozó információkat a kosároldal "Megjegyzések és különleges kérések" rovatában kell feltüntetni.

Was this helpful?

A futáros rendelések a termékek elkészülte után 1-2 munkanappal érkeznek. Termékeink elkészülési határidejeit feltüntettük a termékoldalainkon.

Was this helpful?

Nem, csak magyar címekre, illetve magyarországi GLS csomapontokra és csomagautomatákba tudjuk küldeni megrendelésed.

Was this helpful?