
Megrendelésed átveheted személyesen Blaha Lujza téri üzletünkben, de kérheted házhozszállítással, vagy GLS csomagpontokra is.
Partner futárszolgálatunk a GLS, az ország bármely pontjára kiszállítja a rendelést 1-2 munkanapon belül.
Az adott munkanapon 11 óráig összekészített rendeléseket általában még aznap át tudjuk adni a futárszolgálatnak, amit a következő munkanapon ki is szállítanak. A megrendelésed összekészítéséről email értesítésben tájékoztatunk. Ezután a GLS-től is kapsz egy emailt és sms-t, melyben tájékoztatnak a kiszállítás várható időpontjáról.
Ebben az esetben kérjük a rendelésvisszaigazoló emailre válaszolva írd meg kérésed a pontos címmel ahova küldhetjük csomagod, és módosítjuk megrendelésed átvételi módját. Ha eredetileg személyes fizetést választottál, a futárdíjat hozzáadjuk megrendelésed végösszegéhez, ha előre fizetted, egyeztetünk, hogy utánvétként számoljuk el a csomagátvételkor, vagy inkább azt is előre, bankkártyával rendeznéd.
A csomagod felvételéről a futárszolgálat emailben és sms-ben is tájékoztat, melyben feltünteti a csomag számát, illetve egy linket amelyen keresztül beállíthatod a kézbesítés pontos idejét (3 órás intervallmon belül). A szállítási nap reggelén újabb sms-t küldenek, amelyben a futár telefonszáma is szerepel, így közvetlenül tudod pontosítani a kiszállítás részleteit.
Ha módosítani szeretnél a kiszállítási címen, akkor várd meg, amíg megkapod a csomag feladásról szóló emailt a GLS-től. Abban az emailben található linken módosítható a kiszállítási cím.
Mit tudsz módosítani?
- Megadhatod a kiszállítás napját
- Új kézbesítési címet adhatsz meg
- GLS Csomagpont-ba kérheted a csomagod
- GLS automatába kérheted a csomagod
Kérjük, ha bármit módosítanál, azt NE felénk jelezd, mert a feladás után már nem tudjuk módosítani az adatokat.
Jelenleg csak GLS csomagpontra tudunk szállítatni, melyet a kosár oldalon a szállítási módoknál tudsz kiválasztani.
A csomagpontok listája itt található:
A futárszolgálat munkatársa először telefonon fog keresni, hogy egyeztessetek a kiszállítás időpontjáról. Ha telefonon nem vagy elérhető, a futár értesítőt hagy a csomag adatairól. Ilyenkor kérjük vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal, hogy egyeztetni tudjátok az újbóli kiszállítást. A kiszállítás idejének módosítását az értesítő emailben található linken keresztül is kezdeményezheted, illetve csomagpontra is kérheted a kiszállítást.
Amint átvette tőlünk a futár a csomagodat, kapsz a futárszolgálattól egy emailt, melyben lesz egy link, amire kattintva módosíthatod a kiszállítás helyét és idejét. Tehát ha kaptál egy emailt, hogy csomagodat holnap szállítja a futár és mégsem holnap szeretnéd átvenni a rendelést, ne aggódj, a linken módosítani tudod az időpontot.
Amennyiben már átvétel előtt sérülést látsz a csomagon, NE VEDD ÁT!
Ilyen esetben mindnképpen meg kell kérni a futárt jegyzőkönyv felvételére, ugyanis csak ezzel lehet a GLS felé benyújtani a kárigényt.
Készíts néhány fényképet a csomagról, majd ezután kérjük velünk is vedd fel a kapcsolatot, hogy mihamarabb megoldást találhassunk a problémára.
Ahhoz, hogy a kárigényt az előírásoknak megfelelően be lehessen nyújtani, a következőket kell tenned, a kézbesítést követő 3 napon belül(!):
- Fotózd le
- a csomag külsejét és belsejét
- az egész terméket, ne csak a sérülést
- a termék elhelyezkedését a csomagoláson belül
- Küldd el nekünk
- a fotókat
- és a panaszt írásban
- Hagyd így
- fontos, hogy őrizd meg a termék és csomagolás (sérült) állapotát, mert ha fotók alapján nem lehet az ügyet elbírálni, akkor a GLS futárszolgálat szakemberei kárszemlére beszállítják a csomagot telephelyükre.
- A vizsgálat eredményéről haladéktalanul értesítünk.
A futáros rendelések a termékek elkészülte után 1-2 munkanappal érkeznek. Termékeink elkészülési határidejeit feltüntettük a termékoldalainkon.
Amikor átadjuk a rendelést a futárszolgálatnak, emailben értesítünk, mely tartalmazza csomagod azonosítóját. Amikor a futárszolgálathoz kerül a csomag, a GLS-től is kapsz egy emailt és egy sms-t a kiszállítás várható idejéről. A kiszállítás időpontját innentől elektronikusan vagy telefonon is egyeztetni tudod a futárszolgálattal. Amennyiben a szállítást meghatározott napra, vagy más címre szeretnéd kérni, azt a feladásról szóló, GLS-től kapott emailben található linken tudod beállítani.
Ahová a GLS szállít, oda el tudjuk küldeni a csomagot. Ilyen esetekben mindenképpen vedd fel velünk a kapcsolatot a rendelés leadása után a rendelésvisszaigazoló emailre válaszolva, ahol leírod a címzett nevét, pontos címét, email címét, telefonszámát. A külföldi csomagfeladás ára minden esetben magasabb, mint az itthonié. A különbözetről egy második számlát fogunk kiállítani. Külföldi szállítás csak előre fizetés mellett érhető el.
A nemzetközi kiszállítási díjakról ebből a táblázatból tájékozódhatsz:
https://www.csomag.hu/maganszemelyeknek/csomagfeladas/arak
Célországok ahova szállítunk (zárójelben a várható kiszállítás ideje munkanapban):
Zónák | Országok (munkanap) |
---|---|
I. zóna | Szlovákia (1), Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország (2) |
II. zóna | Lengyelország, Németország (2), Belgium, Hollandia, Luxemburg, Bulgária (3) |
III. zóna | Dánia, Franciaország, Olaszország (3), Egyesült Királyság (4), Írország (5) |
IV. zóna | Litvánia (3), Lettország (4), Spanyolország (4-6), Svédország (4-7), Észtország (5), Portugália, Finnország (5-7) |
Az átfutási idő táblázatban szereplő adatok tájékoztató jellegűek és nem garantáltak. Az átfutási idő az elszállítást követő munkanaptól számítódik.
- A következő célországokba szóló csomagok GLS CsomagPontokon keresztül nem fogadhatók el: Görögország, a jelenleg az Európai Unióhoz nem tartozó országok, valamennyi európai sziget, Vatikán, San Marino, Monaco, Ciprus, Málta.
- Postafiók címre nem szállítunk.
- Amennyiben a GLS által közzétett súlyt (belföldön max. 40 kg, Európai Unióba max 40 kg) és körméretet (max. 3 m = 2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság) meghaladó, valamint nem megfelelően csomagolt csomagot ad fel, a GLS fenntartja a jogot, a csomag mérlegelését követően (a rendszer a túlsúlyos és túlméretes csomagokat nem tudja kezelni) a feladónak történő visszaszállításra. Ebben az esetben a már megfizetett szállítási díj nem téríthető vissza.
- Részletes feltételeket a GLS Általános Üzleti Feltételeiben találja.
- A szállítási árak a csomag méretétől függnek. A méret meghatározásánál figyelembe kell venni, hogy a körméret (leghosszabb oldal + a két rövidebb oldal összegének kétszerese) nem haladhatja meg a 3 métert. (maximum magasság 60 cm, maximum szélesség 80 cm, maximum hosszúság 200 cm, max. súly 40 kg)
- A szállítási idők tájékoztató jellegűek.