Életre keltjük emlékeid!
0
Cart

Ahhoz, hogy a kárigényt az előírásoknak megfelelően be lehessen nyújtani, a következőket kell tenned, a kézbesítést követő 3 napon belül(!):

  • Fotózd le
    • a csomag külsejét és belsejét
    • az egész terméket, ne csak a sérülést
    • a termék elhelyezkedését a csomagoláson belül
  • Küld el nekünk
    • a fotókat
    • és a panaszt írásban
  • Hagyd úgy
    • fontos, hogy őrizd meg a termék és csomagolás (sérült) állapotát, mert ha fotók alapján nem lehet az ügyet elbírálni, akkor a GLS futárszolgálat szakemberei kárszemlére beszállítják a csomagot telephelyükre.
  • A vizsgálat eredményéről e-mail-ben értesítést küldünk. 

 

Was this helpful?

Rendelésed házhoz szállítással is kérheted. Partner futárszolgálatunk (GLS) az ország bármely pontjára kiszállítja a rendelést 1-2 munkanapon belül.

Az adott munkanapon 14 óráig összekészített rendeléseket még aznap át tudjuk adni a futárszolgálatnak, amit általában a következő munkanapon ki is szállítanak.

Was this helpful?

A házhozszállítás díja bruttó 1490 Ft, melyet 15.000 Ft feletti rendelés esetén átvállalunk.

A házhozszállítás díjában benne van a biztonságos csomagolás is.

A 15.000 Ft feletti, ingyenesen szállítandó megrendeléseknek sincs csomagolási felára.

Was this helpful?

A rendelés elkészültéről emailben és sms-ben is tájékoztatunk, melyben feltüntetjük csomag számát, illetve egy linket amelyen keresztül beállíthatod a kézbesítés pontos idejét (3 órás intervallmon belül). A szállítási nap reggelén újabb sms-t küldünk amelyben a futár telefonszáma is szerepel, így közvetlenül tudod pontosítani a kiszállítás részleteit.

 

Was this helpful?

 Ha módosítani szeretnél a kiszállítási címen, akkor várd meg, amíg megkapod a csomag feladásról szóló emailt a GLS-től. Abban az emailben található linken módosítható a kiszállítási cím.

 

Mit tudsz módosítani?

- Megadhatod a kiszállítás napját

- Új kézbesítési címet adhatsz meg

- GLS CsomagPont-ba kérheted a csomagod

- GLS automatába kérheted a csomagod

 

Kérjük, ha bármit módosítanál azt NE felénk jelezd, mert mi nem tudjuk a feladás után már módosítani az adatokat, hanem a fent leírtakat kövesd!

Was this helpful?

Igen, kérjük a kosároldal "Megjegyzés" rovatában tüntesd fel a kérést. A futár telefonszámát a kiszállítás napjának reggelén sms-ben is elküldi a futárszolgálat, így Te is keresheted személyesen a futárt az időpont egyeztetéssel kapcsolatban.

Was this helpful?

Jelenleg csak GLS csomagpontra tudunk szállítatni.

A csomagpontok listája itt található:

https://gls-group.eu/HU/hu/eseti-szallitasok/gls-csomagpont

Az elkészült rendelésről szóló emailben található linken lehet majd a kívánt csomagpontot kiválasztani.

Was this helpful?

A futárszolgálat munkatársa először telefonon fog keresni, hogy egyeztessetek a kiszállítás időpontjáról. Ha telefonon nem vagy elérhető, a futár értesítőt hagy a csomag adatairól. Ilyenkor kérjük vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal, hogy egyeztetni tudjátok az újbóli kiszállítást. A kiszállítás idejének módosítását az értesítő emailben található linken keresztül is kezdeményezheted, illetve csomagpontra is kérheted a kiszállítást. 

Was this helpful?

Amint elkészültünk a rendeléssel, emailben értesítünk. Az email tartalmazza a csomagszámot és a szállító partnerünk weboldalának linkjét. Erre kattintva beállítható a csomag kézbesítésének napja. Tehát, ha kaptál tőlünk levelet, hogy a csomagodat holnap szállítja a futár és mégsem holnap szeretnéd átvenni a rendelést, ne aggódj, a linken módosítani tudod az időpontot.

Was this helpful?

Vászonképeket csak 50x70 cm-es méretig tudunk kiszállítani.

Nagyobb méretű vászonképeket is ki tudtok szállítani? Sajnos nem, ezeket csak személyes átvétellel tudjuk kiadni üzletünkben. 

Was this helpful?

Amennyiben már átvétel előtt sérülést látsz a csomagon, NE VEDD ÁT!
Ilyen esetben mindnképpen meg kell kérni a futárt jegyzőkönyv felvételére, ugyanis csak ezzel lehet a GLS felé benyújtani a kárigényt.
A jegyzőkönyv felvételéhez a csomagszámot azonosítani kell, a csomag tartalmát igazoló okmányokat és a kártérítési igény bejelentőlapot be kell nyújtani a GLS Hungary felé.

Was this helpful?

A csomagot Te vagy megbízottad is átveheti aki az adott címen tartózkodik.

Was this helpful?

Igen, a futárnál bankkártyás fizetés is lehetséges.

Was this helpful?

Ha címet pontosítanál, vagy egyéb instrukciót adnál a futárnak az erre vonatkozó instrukciókat a kosároldal "Megjegyzés" rovatában kell feltüntetni.

Was this helpful?

A futáros rendelések általában a rendelés elkészülte után 1-2 nappal érkeznek. Amikor átadjuk a rendelést a futárszolgálatnak akkor emailben és SMS-ben is értesítünk. A kiszállítás időpontját innentől elektronikusan vagy telefonon is egyeztetni tudod a futárszolgálat munkatársával.

Amennyiben a szállítás időpontját meghatározott napra szeretnéd kérni, azt a feladásról szóló emailben található linken tudod beállítani.

Was this helpful?

A nemzetközi kiszállítási díjakról ebből a táblázatból tájékozódhatsz:

https://www.csomag.hu/maganszemelyeknek/csomagfeladas/arak

Célországok ahova szállítunk (zárójelben a várható kiszállítás ideje munkanapban):

ZónákOrszágok (munkanap)
I. zóna Szlovákia (1), Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország (2)
II. zóna Lengyelország, Németország (2), Belgium, Hollandia, Luxemburg, Bulgária (3)
III. zóna Dánia, Franciaország, Olaszország (3), Egyesült Királyság (4), Írország (5)
IV. zóna Litvánia (3), Lettország (4), Spanyolország (4-6), Svédország (4-7), Észtország (5), Portugália, Finnország (5-7)

Az átfutási idő táblázatban szereplő adatok tájékoztató jellegűek és nem garantáltak. Az átfutási idő az elszállítást követő munkanaptól számítódik.

 

  • A következő célországokba szóló csomagok GLS CsomagPontokon keresztül nem fogadhatók el: Görögország, a jelenleg az Európai Unióhoz nem tartozó országok, valamennyi európai sziget, Vatikán, San Marino, Monaco, Ciprus, Málta.
  • Postafiók címre nem szállítunk.
  • Amennyiben a GLS által közzétett súlyt (belföldön max. 40 kg, Európai Unióba max 40 kg) és körméretet (max. 3 m = 2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság) meghaladó, valamint nem megfelelően csomagolt csomagot ad fel, a GLS fenntartja a jogot, a csomag mérlegelését követően (a rendszer a túlsúlyos és túlméretes csomagokat nem tudja kezelni) a feladónak történő visszaszállításra. Ebben az esetben a már megfizetett szállítási díj nem téríthető vissza.
  • Részletes feltételeket a GLS Általános Üzleti Feltételeiben találja.
  • A szállítási árak a csomag méretétől függnek. A méret meghatározásánál figyelembe kell venni, hogy a körméret (leghosszabb oldal + a két rövidebb oldal összegének kétszerese) nem haladhatja meg a 3 métert. (maximum magasság 60 cm, maximum szélesség 80 cm, maximum hosszúság 200 cm, max. súly 40 kg)
  • A szállítási idők tájékoztató jellegűek.
Was this helpful?