Életre keltjük emlékeid!
0
Kosár
Kapcsolat

Gyakran Ismételt Kérdések

Alábbiakban igyekszünk minden gyakran ismétlődő kérdésre megadni a választ. Ha  nem találod a választ akkor regisztráció után küldd be kérdésed!

A futáros rendelések általában a rendelés elkészülte után 1-2 nappal érkeznek. Amikor átadjuk a rendelést a futárszolgálatnak akkor emailben és SMS-ben is értesítünk. A kiszállítás időpontját innentől elektronikusan vagy telefonon is egyeztetni tudod a futárszolgálat munkatársával.

Amennyiben a szállítás időpontját meghatározott napra szeretnéd kérni, azt a feladásról szóló emailben található linken tudod beállítani.

Segített ez a válasz?

Rendelésed házhoz szállítással is kérheted. Partner futárszolgálatunk (GLS) az ország bármely pontjára kiszállítja a rendelést 1-2 munkanapon belül.

Segített ez a válasz?

A rendelés elkészültéről emailben és sms-ben is tájékoztatunk, melyben feltüntetjük csomag számát, illetve egy linket amelyen keresztül beállíthatod a kézbesítés pontos idejét (3 órás intervallmon belül). A szállítási nap reggelés újabb sms-t küldünk amelyben a futár telefonszáma is szerepel, így közvetlenül tudod pontosítani a kiszállítás részleteit.

 

Segített ez a válasz?

A kiszállítás GLS futárszolgálattal Magyarország területén 990 Ft-ba kerül. (kis méretű termékek esetében. Pl. fényképek, poszterek, könyvek, naptárak)

10000 Ft értékű rendelési érték felett a kiszállítás ingyenes.

 

 

Külföldi szállítás 4990-9990 Ft Részletekről érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon emailben a termék és a célország ismeretében.

 

Segített ez a válasz?

A futárszolgálat munkatársa először telefonon fog kereseni, hogy egyeztessetek a kiszállítás időpontjáról. Ha telefonon nem vagy elérhető, a futár értesítőt hagy a csomag adatairól. Ilyenkor kérjük vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal, hogy egyeztetni tudjátok az újbóli kiszállítást. A kiszállítás idejének módosítását az értesítő emailben található linken keresztül is kezdeményezheted , illetve csomagpontra is kérheted a kiszállítást. 

Segített ez a válasz?

Igen, a futárnál bankkártyás fizetés is lehetséges.

Segített ez a válasz?

Jelenleg csak GLS csomagpontra tudunk szállítatni.

A csomagpontok listája itt található:

https://gls-group.eu/HU/hu/eseti-szallitasok/gls-csomagpont

Az elkészült rendelésről szóló emailben található linken lehet majd a kívánt csomagpontot kiválasztani.

Segített ez a válasz?

A csomagot Te vagy megbízottad is átveheti aki az adott címen tartózkodik.

Segített ez a válasz?

Vászonképeket csak 50x70 cm-es méretig tudunk kiszállítani.

Nagyobb méretű vászonképeket is ki tudtok szállítani? Sajnos nem, ezeket csak személyes átvétellel tudjuk kiadni üzletünkben. 

Segített ez a válasz?

Igen, kérjük a kérést a kosároldal "Megjegyzés" rovatában tüntesd fel a kérést. A futár telefonszámát a kiszállítás napjának reggelén sms-ben is elküldi a futárszolgálat, így Te is keresheted személyesen a futárt az időpont egyeztetéssel kapcsolatban.

Segített ez a válasz?

Ha címet pontosítanál, vagy egyéb instrukciót adnál a futárnak az erre vonatkozó instrukciókat a kosároldal "Megjegyzés" rovatában kell feltüntetni.

Segített ez a válasz?

Amennyiben már átvétel előtt sérülést lát a csomagon, NE VEDD ÁT!
Ilyen esetben mindnképpen meg kell kérni a futárt jegyzőkönyv felvételére, ugyanis csak ezzel lehet a GLS felé benyújtani a kárigényt.
A jegyzőkönyv felvételéhez a csomagszámot azonosítani kell, a csomag tartalmát igazoló okmányokat és a kártérítési igény bejelentőlapot be kell nyújtani a GLS Hungary felé.

Segített ez a válasz?

Amint elkészültünk a rendeléssel emailben értesítünk. Az email tartalmazza a csomagszámot és a szállító partnerünk weboldalának linkjét. Erre kattintva beállítható a csomag kézbesítésének napja. Tehát, ha kaptál tőlünk levelet, hogy a csomagodat holnap szállítja a futár és mégsem holnap szeretnéd átvenni a rendelést, ne aggódj, a linken módosítani tudod az időpontot.

Segített ez a válasz?

Minden 10.000 Ft feletti rendelést ingyenesen szállítunk Magyarország területére.

Segített ez a válasz?

A nemzetközi kiszállítási díjakról ebből a táblázatból tájékozódhatsz:

https://www.csomag.hu/maganszemelyeknek/csomagfeladas/arak

Célországok ahova szállítunk (zárójelben a várható kiszállítás ideje munkanapban):

ZónákOrszágok (munkanap)
I. zóna Szlovákia (1), Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország (2)
II. zóna Lengyelország, Németország (2), Belgium, Hollandia, Luxemburg, Bulgária (3)
III. zóna Dánia, Franciaország, Olaszország (3), Egyesült Királyság (4), Írország (5)
IV. zóna Litvánia (3), Lettország (4), Spanyolország (4-6), Svédország (4-7), Észtország (5), Portugália, Finnország (5-7)

Az átfutási idő táblázatban szereplő adatok tájékoztató jellegűek és nem garantáltak. Az átfutási idő az elszállítást követő munkanaptól számítódik.

 

  • A következő célországokba szóló csomagok GLS CsomagPontokon keresztül nem fogadhatók el: Görögország, a jelenleg az Európai Unióhoz nem tartozó országok, valamennyi európai sziget, Vatikán, San Marino, Monaco, Ciprus, Málta.
  • Postafiók címre nem szállítunk.
  • Amennyiben a GLS által közzétett súlyt (belföldön max. 40 kg, Európai Unióba max 40 kg) és körméretet (max. 3 m = 2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság) meghaladó, valamint nem megfelelően csomagolt csomagot ad fel, a GLS fenntartja a jogot, a csomag mérlegelését követően (a rendszer a túlsúlyos és túlméretes csomagokat nem tudja kezelni) a feladónak történő visszaszállításra. Ebben az esetben a már megfizetett szállítási díj nem téríthető vissza.
  • Részletes feltételeket a GLS Általános Üzleti Feltételeiben találja.
  • A szállítási árak a csomag méretétől függnek. A méret meghatározásánál figyelembe kell venni, hogy a körméret (leghosszabb oldal + a két rövidebb oldal összegének kétszerese) nem haladhatja meg a 3 métert. (maximum magasság 60 cm, maximum szélesség 80 cm, maximum hosszúság 200 cm, max. súly 40 kg)
  • A szállítási idők tájékoztató jellegűek.
Segített ez a válasz?

 

Ha módosítani szeretnél a kiszállítási címen akkor várd meg amíg megkapod a csomag feladásról szóló emailt a GLS-től. Ebben az emailben található linken módosítható a kiszállítási cím.

 

Mit tudsz módosítani?

- Megadhatod a kiszállítás napját

- Új kézbesítési címet adhatsz meg

- GLS CsomagPont-ba kérheted a csomagod

- GLS automatába kérheted a csomagod

 

Kérjük, ha bármit módosítanál azt NE felénk jelezd, mert mi nem tudjuk módosítani az adatokat, hanem a fent leírtakat kövesd!

Segített ez a válasz?