Életre keltjük emlékeid!
0
Kosár
Kapcsolat

Gyakran Ismételt Kérdések

Alábbiakban igyekszünk minden gyakran ismétlődő kérdésre megadni a választ. Ha  nem találod a választ akkor regisztráció után küldd be kérdésed!

Előrefizetés:

átutalás: a rendelés beérkezése után emailt küldünk az utalás adataival

bankkártyás fizetés: rendelés leadása után kapott emailből indítható a bankkártáyás fizetés

Utólagos fizetés a termék átvételekor:

Üzletünkben személyesen: bankkártyával és készpénzben is tud fizetetni.

Házhozszállítás esetén a futárnál: bankkártyával és készpénzben is tud fizetetni.

 

Segített ez a válasz?

Rendelését online, bankkártyával is kifizetheti.

A rendelés leadása előtt a Kosár oldalon a fizetési módok közül válassza az online bankkártyás fizetés lehetőségét.

A rendelés leadása után emailben fogja megkapni a számlát és az emailben található linkről tudja kezdeményezni a bankkártyás fizetést.

A fizetést az OTP Simple Pay rendszere dolgozza fel.

A sikeres fizetés után kezdjük meg a rendelés feldolgozását.

Segített ez a válasz?

A rendeléseket elég átvételkor kifizetni, de lehetőség van előrefizetésre is.

Előrefizetés átutalással vagy bankkártyával történhet.

Interneten leadott rendelésekért utánvéttel a futárnál (készpénzzel vagy bankkártyával), vagy személyes átvétel esetén üzletünkben (készpénzzel vagy bankkártyával) kell fizetni.

Segített ez a válasz?

Bankkártyával üzletünkben, a futárnál és online felületünkön is fizethet.

Rendelés átvétel személyesen az üzletben, utólagos fizetéssel:

A rendelés átvételelkor üzletünkben bankkártyával is fizethet. Visa, MasterCard és American Express kártyákat is elfogadunk. Paypassos fizetésre is van lehetőség.

Rendelés átvétel kiszállítással, utólagos fizetéssel:

Minden futárunknál van bankkártya elfogadó terminál, így házhozszállítás esetén sem kell lemondani a bankkártyás fizetés lehetőségéről.

Online bankkártyás fizetés a rendelésleadása után:

Rendelését bankkártyával is kifizetheti. A megrendelés utolsó lépéseként kell kiválasztani a bankkártyás fizetési módot.

Segített ez a válasz?

Amennyiben rendelését átutalással kívánja fizetni azt a rendelés leadása előtt a kosár oldalon tudja beállítani.

A rendelés leadásakor emailben kapja meg a számlát és a fizetéssel kapcsolatos információkat.

FONTOS!

Az átutalást nem a Fotológus Kft. bankszámlájára kell megfizetni, hanem az emailben található információk alapján a fizetési rendszert működtető OTP Simple Pay bankszámlájára.

Így fog kinézni az email a fizetésről: 

Kereskedő: FOTOLÓGUS KFT.

Összesen: x HUF

Átutalási információk (Rendelésszám: xxxxxxxxx)

A tranzakció befejezéséhez a rendelés dátumától számított 10 munkanapon belül végre kell hajtania a banki átutalást az alábbiak szerint. Rendelésének feldolgozását aSimplePayvégzi. ASimplePayonline fizetési rendszer fejlesztője és üzemeltetője az OTP Mobil Kft. A(z) Fotológus Kft. teljes körűen megbízta az OTP Mobil Kft.-t azzal, hogy vevőinek/ügyfeleinek online rendelések alapján teljesített fizetéseit fogadja.


Banki átutalás részletei:
A rendelés hivatkozási száma:
xxxxxxxx
Összeg:
 x HUF
Kedvezményezett:
 OTP Mobil Szolgáltató Kft.
Bank: OTP Bank (HUF)
Bankszámlaszám: 11794008-20546085
IBAN: HU32117940082054608500000000
Swift kód: OTPVHUHB
Közlemény: xxxxx egyedi azonosító


Kérjük, a fenti adatok felhasználásával hajtsa végre a banki átutalást! Ne felejtse el a hivatkozási számot a közlemény mezőben feltüntetni!A banki átutalást elvégezheti személyesen vagy online.
A bank egyéb költségeket is felszámíthat, melyek önt terhelik. Hiányos utalás esetén a rendelés nem teljesül.
Amint a bank visszaigazolja, hogy a megfelelő összeg átutalása megtörtént, a rendelés teljesítését a(z) Fotológus Kft. megkezdi.

Ugrás a bank oldalára:

Kérjük válasszon bankot



A fentiekről értesítést küldtünk önnek a megadott e-mail címre: ÖN EMAILCÍME
Kérjük, ellenőrizze, megérkezett-e az e-mail, és szükség esetén a spam/kuka mappákat is ellenőrizze!Vissza

A fizetés feldolgozását aSimplePayvégzi.
A
SimplePayonline fizetési rendszer fejlesztője és üzemeltetője az OTP Mobil Kft.

Ügyfélszolgálat
Telefon
 +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-6611
Email
 Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Segített ez a válasz?

2017 decemberétől a házhozszállítással kért csomagokba már nem teszünk papír alapú számlát. Számláját emailben küldjük. Online előrefizetés esetében a számlát rögtön a fizetés beérkezése után küldjük. Utánvéttel rendelt csomagok esetében a számlát a csomagfeladás napján küldjük.

Mit tegyek, ha nem kaptam számlát emailben?

- Ha regisztrált felhasználóként használta weboldalunkat akkor a megrendeléseim oldalon is letöltheti számláját: https://fotologus.hu/megrendeleseim

- Ha nem regisztrál ügyfélként rendelt és nem kapott számlát (pl. téves emailcím miatt) kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak.

Ha bármilyen egyéb probléma jelentkezett a számlázás során kérjük emailben jelezze a rendelésszámra hivatkozva.

Segített ez a válasz?